fredag 1 april 2011

april, april..

Goddag!
Ber om ursäkt för uppehållet på någon dag, men vi stannade kvar hos svärmor i natt och när man umgås med folk blir det inte så mycket sittandes vid datorn. Under tiden vi var hos svärmor häll vi självklart på med växthuset, tänkt ta en bild på det sen när det är färdigt för att visa er hur fint det är :) Sen blev det mulande av godis och filmkväll. Eftersom jag och min sambo tog dykarcertifikat i Malaysia tycker vi nu att det är spännande med dykfilmer. Såg på en igår som jag inte kommer ihåg namnet på. Men den var rätt okej, det mest intressanta var ju självklart dykningen och handlingen var lite sådär. Men är ni intresserade så var den okej.

1:a april idag, inte blivit lurad något vidare. Brukar alltid bli grundlurad och inte kunna luras tillbaka då jag är urusel på att ljuga. Dock är det la en rätt bra egenskap i andra sammanhang, men någon gång vill man ju kunna luras tillbaka. Speciellt på en dag man FÅR göra det :P

VARNING: Kan vara så att det blir dålig uppdatering i helgen.. Imorgon är det kalas och barnpassning. Sen på söndag blir det att försöka komma så långt som möjligt med växthuset, om vädret tillåter. Men vi får se något inlägg kanske jag hinner med, annars har ni ju blivit varnade :P

Nu ska här ätas för att sen påbörja lite fredagsmys med min älskade Mr J. Får se om vi stannar hemma eller åker hem till svärmor senare ikväll kanske..

TREVLIG HELG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar