söndag 3 april 2011

söndagsmiddag blev jobb

Gårdagen blev trevlig hos svärmor. Vi kollade på filmer och mumsade naturgodis innan vi somnade. Eller svärmor somnar ifrån nästan alla filmer, men innan jag somnade för natten i varje fall :P
Vaknade upp i morse och vi gjorde oss en brakfrukost då Mr J kom och sällskapade oss. Hoppade in på Harrys för att servera då det går magsjuka i hela Borgholm och peppar, peppar verkar jag vara en av dom få som inte är drabbade! Blev alltså ingen promenad eller söndagsmidddag, utan det blev lite jobb med trevliga arbetskamrater och gäster.

Nu är jag helt slut och längtar till jag kan gå och lägga mig om någon timma. Upp och jobba på BHLM och sen avsluta dagen med övning på stationen. Behöver all energi jag kan få! Men innan det är läggdags ska det mysas med sambon!
PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar