torsdag 7 april 2011

ingen rubrik idag heller...

Gått och blivit krasslig så dagen har bara spenderats framför tv:n. Vi har tagit ut madrassen från sängen till tv-rummet och jag har verkligen inte rört mig i onödan. Mr J är också kass, men han hade ändå ork att åka ner till "Kenneth på torget" för lite mat. När man är sjuk så får man faktiskt frossa i skräpmat och godis. Det är ju ändå ingen som orkar laga någon mat sådana dagar :P

Igår var jag ju i varje fall hos optikern och är närsynt på ena ögat. Dock behöver jag bara använda glasögonen när jag känner att det behövs, som till bilkörning eller om man kollar på film. Kollade inte på några bågar igår då dom ska få in ännu fler, så får vänta med lite bilder. Skriver att det ska komma bilder i var och vartannat inlägg utan att det dyker upp. Men jag ska verkligen bli bättre med kameran och lägga in alla bilder på datorn, så det är inga tomma löften.

Dags för lite vila nu, hört att det är bästa medicinen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar