onsdag 13 april 2011

Back on track?

Vi får se om datorn orkar hålla sig vaken igenom detta inlägg. Han är fortfarande väldigt trött och kommer antagligen fortfarande vara lite dåligt med uppdateringar.
Dagen spenderas hemma då jag har jouren. Tycker det är så skönt att vi här på Borgholms station har delat upp jour-veckan på hela månaden. Det innebär alltså att man inte blir låst en hel vecka utan istället en dag i veckan. Det blir ju också lättare att byta med dom andra om man nu absolut inte kan ta jouren just den dagen.
Annars lagar jag mat. Idag blir det bulgarisk linssoppa, som både är busenkel  och gudomligt god! Jag själv brukar hoppa över vitvinsvinägern och sockret, går alldeles utmärkt ändå. Länkar receptet om ni någon dag har brist på fantasin. Bulgarisk linssoppa - Vegetariskt.com

Nu vågar jag inte skriva längre då jag känner att datorn börjar sega lite och snart vill ta sig en tupplur.
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar