onsdag 30 mars 2011

Lill-lördag, dagen mitt i veckan

Jag har inte fått några kommentarer om vad ni vill att jag ska skriva om, så jag fortsätter att berätta om mina dagar och hoppas att det är något att läsa.

Idag har vi varit ute hos svärmor för att fortsätta bygga värdigt växthuset. Inte så mycket kvar nu och imorgon blir det att måla panelen som ska sitta vid taket. Skönt att det börjar bli färdigt då det varit en tung börda på axlarna då det tagit så lång tid.

Nu ikväll har jag varit på kundkväll i Borgholms-gallerian. Fick mig en finjustering på min sidecut, bokade en gratis synundersökning (fick då också en stor chokladask som är väldigt passande såhär på kvällskvisten) och var en av de lyckliga vinnarna på lotteriet :) Vann olika glas från "Orrefors" som var väldigt fina! Riktigt mysigt när det händer lite i stan för oss som faktiskt bor här året om, sen att det är dagen mitt i veckan gör ju inte saken värre :P

Det kanske är folk som har lite speciella planer för ikväll, utgång eller något annat roligt. Till er önskar jag i varje fall en riktig trevlig Lill-lördag!
LYCKA & KÄRLEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar