tisdag 17 augusti 2010

Välkommen!

Ska försöka ge mig på det här igen. Har tidigare haft en annan blogg, men hamnade i en fruktansvärd bloggtorka och har inte lyckats komma över den än.
För er nya läsare kanske jag ska presentera mig lite. Jag heter Sandra och är 22 år. Bor i Borgholm med min sambo som kommer bli kallad för Mr J här i bloggen och min katt Maya. Jag är ursprungligen från Göteborg, men hamnade här efter studenten och blivit kvar sen dess. Trivs faktiskt väldigt bra och kommer troligtvis inte röra på mig på länge. Jag är servitris, butiksbiträde i en ny klädbutik och så är jag anställd rökdykare på brandstationen här i Borgholm. Är inte fullutbildad brandman ännu, men i december är jag helt färdig.
Min blogg kommer handla om min vardag här i Borgholm, allt ifrån min utbildning, mitt jobb och min familj/fritid.
Jag hoppas jag kommer bli duktig på att uppdatera och att jag får många trogna läsare.
Är det något ni undrar eller vill att jag ska skriva om lite här i bloggen får ni väldigt gärna kommentera. JAG ÄLSKAR KOMMENTARER! :)

Lycka och Kärlek!
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar