fredag 20 augusti 2010

Inte lika flitig nu som då, får skylla på att jag haft fullt upp på jobbet och sen försökt ta vara på både egentid och sambotid. Inte hänt så mycket i mitt liv sen senast som ni då kanske förstår. I och för sig var vi på 18-års kalas hos min svägerska igår. Mycket trevligt hade vi. Alltid lika trevligt när alla samlas, även om det så bara är för en liten stund. Idag efter jobbet åkte vi hem till min andra svägerska, den lite äldre. Där bjöds det på grillat och trevligt sällskap. Skulle åkt ut med båten, men tiden sprang iväg så vi får ta det en annan dag helt enkelt.
Imorgon får vi se vad som händer. Kan vara så att vi bjuder svägerskan, den äldre och familj på middag. Eller så blir det fotbollsmys med sambo och svägerskans man. Himla mycket svägerskor i inlägget idag. Men det får ni stå ut med. Alltid krångligt att förklara vilka alla är på annat sätt när man kan ha läsare som inte känner till allt på djupet.

Nu är det i varje fall dags för film eftersom jag är SJUKT trött då jag hade chefens hundar på övernattning till idag :P

KÄRLEK TILL ER ALLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar