lördag 21 augusti 2010

Idag har det absolut inte skett många knop. Helt seg i kroppen och verkligen ingen lust till någonting. Bara legat och myst i soffan till en himla massa fotboll. Arsenal vann stort och det gör en fotbollsdag ännu bättre.
Imorgon nalkas det kalas så det blir att pallra sig upp tidigt för att handla presenter. Kommer nog bli lite till oss själva också känner jag på mig, men det gör då absolut ingenting ;]

Nu har vi lånat ut vår bärbara hårddisk till svärmor, men så fort den är hemma lovar jag att det ska bli lite bilder i bloggen. Har i och för sig inte provat att ladda upp några här, men går det snabbt så kommer det komma fler foton i mina inlägg. Är ny här på "blogger" så jag kan inte hitta vart man ser hur många besökare man har. Men om jag nu har några, kan ni inte svara på frågorna här nedanför så jag vet plus att jag lär känna er :)

Vem är du?
Känner vi varandra?
Om du skulle vilja ha något mer i min blogg, vad skulle det vara?


Tack på förhand :) Förresten, länka gärna till er egen blogg. Alltid roligt att hitta nya att läsa :)


Lycka till er alla!

1 kommentar:

  1. Hej Sandra! Nu har jag hittat hit och mig känner du ju :) Hoppas allt är fint med dig och Jimmy!

    ~Kärlek~

    Myra

    SvaraRadera